Achizitie de servicii de organizare CARAVANE 2
Bucuresti - Ilfov, Bucuresti
05-11-2021
Pret82.950 Lei
  • Oferit deCompanie

ANUNŢ PUBLICITAR/ INVITAŢIE PARTICIPARE

1. Denumire contract/achiziție: „Furnizare servicii de organizare evenimente specific de informare de tip ”CARAVANA” prin intermediul carora vor fi informate 350 persoane din public (beneficiar si/sau posibili beneficiar) din cele 5 judete din regiunea SUD-VEST OLTENIA”
2. Tip contract: Contract de prestări servicii
3. Durata contractului: maxim 5 luni de la data semnării contractului.
4. Locul de prestare a serviciilor: Regiunea de dezvoltare Sud Vest Oltenia
5. Procedură de atribuire: procedură COMPETITIVĂ în conformitate cu prevederile Ordinului MFE nr. 1284/08.08.2016
6. Scurtă descriere a obiectului contractului de achiziţie
Furnizare servicii de organizare evenimente specific de informare de tip ”CARAVANA” prin intermediul carora vor fi informate 350 persoane din public (beneficiar si/sau posibili beneficiar) din cele 5 judete din regiunea SUD-VEST OLTENIA:
14 caravane - campanii specifice de informare privind actiunile derulate in cadrul proiectului: oportunitatile oferite, principalele conditii pentru a beneficia de finantare (program formare antreprenoriala, metode de selectie a Grupului Tinta, metode de selectie a planurilor de afaceri), legislatia aplicabila mediului de afaceri, conditii de infiintare si functionare a unei intreprinderi pentru 350 participanti au fost organizate in judete din REGIUNEA SUD-VEST OLTENIA, min 1 caravana - max 3 caravane/judet, cu un numar mediu de participanti - 25 pers/caravana pe o perioadă de maxim 5 luni, dar nu mai târziu de 21.03.2022
7. Sursa de finanţare a contractului de achiziţie publică
FONDUL SOCIAL EUROPEAN
PROGRAMUL OPERATIONAL CAPITAL UMAN 2014-2020
Titlul proiectului: „ECONOMIE SOCIALĂ RURALĂ”
Numărul de identificare al contractului: POCU/879/4/16/147253
8. Valoarea estimată a contractului de achiziție publică: maxim 69.705,88 LEI FARA TVA.
9. Stabilirea ofertei câştigătoare: Ordinul 1284/2016 nu reglementează noţiunea "criteriu de atribuire". În vederea respectării principiilor economicităţii, eficienţei şi eficacităţii, solicitantul/beneficiarul privat va analiza și compara ofertele primite prin raportarea lor la toate cerintele publicate si se va alege oferta care indeplineste cerintele tehnice si prezinta avantaje fata de acestea, la un raport calitate/pret competitiv
10. Reguli de transparenţă şi publicitate
Documentația achiziţiei este incarcata integral pe site-ul https://beneficiar.fonduri-ue.ro:8080/ , sectiunea Achizitii beneficiari privati SAU poate fi transmisa prin solicitare scrisă transmisă prin posta sau e-mai către Achizitor. Ofertantul va trebui sa respecte întocmai toate informatiile specificate in documentatia publicată.
11. Informaţii suplimentare
Pentru orice eventuale clarificări privind prezenta achiziţie, Ofertanţii pot contacta Achizitorul la telefon 0799773861, mail: asosfantulstelian@gmail.com
12. Denumire Achizitor si Adresa achizitorului unde operatorii economici interesaţi pot transmite ofertele
Achizitorul este ASOCIAȚIA SFÂNTUL STELIAN. Ofertele în format fizic se depun la sediul de implementare a proiectului implementat de Achizitor, în strada CALEA GRIVITEI, NR 192, SECTOR 1, BUCUREŞTI
13. Data şi ora limită pentru depunerea ofertelor de preț
Data: 19 noiembrie 2021
Ora limită: ora 12:00

Aprobat,
REPREZENTANT LEGAL
DAN NIȚĂ.

Telefon

Mesaj

Utilizatorul 19023

Anuleaza
224
ID: 2025536

Utilizatorul 19023
Vezi toate anunturile
Salveaza anuntulRaporteaza anuntul
ID: 2025536
224
Raporteaza

Anunturile similare